مشخصات درب ضد سرقت با کیفیت
نوشته شده توسط : بهنام خانی

مشخصات درب ضد سرقت با کیفیت

درب ضدسرقت به دربی گفته می شود که راه نفوذ سارقان به ساختمان شما را ببندد و به هیچ وجه بدون کلید قابل باز شدن نباشد. این درب ها برای اینکه این ویژگی ضد سرقت را دارا باشند باید استانداردهایی در آن ها رعایت شود. این استانداردها شامال موارد زیر می شود:

جنس درب ضد سرقت چیست؟

درب های ضدسرقت دارای ساختار و استراکچر یکسانی می باشند و چیزی که باعث تفاوت در این درب ها می شود، رویه درب های ضد سرقت است. در ضد سرقت بر حسب نوع رویه به انواع مختلفی تقسیم می شوند. درب رویه فلز و چوبی، درب رویه پی سی، ام دی اف، هایگلاس و لمینت از انواع درب ضد سرقت موجود در بازار می باشند. همان طور که اشاره شد درب رویه چوبی از دسته درب ضد سرقت لوکس می باشد و از گران ترین مدل های در ضدسرقت است و درب رویه فلزی در ارزان ترین مدل ها می باشد. اگر می خواهید از این درب ها به عنوان درب لابی ساختمان استفاده نمایید باید در مقابل عوامل محیطی بسیار مقاوم باشد. 

 

ابعاد درب ضد سرقت

عرض درب ضد سرقت برای درب های دو لنگه نهایتا تا دو متر بوده و اگر شما بخواهید ابعاد بیش از این باشد باید آن را بصورت سفارشی خریداری نمایید. معمولا قیمت درب ضد سرقت  سفارشی از درب های موجود در فروشگاه ها گران تر است. 

  • ابعاد درب ضد سرقت تک لنگه :۱۰۵×۲۱۰ سانتیمتر و ۱۱۰×۲۱۰ سانتیمتر 
  • ابعاد درب ضد سرقت یک و نیم لنگه: ۱۴۵×۲۱۰ سانتیمتر و یا ۱۵۰×۲۱۰ سانتیمتر
  • ابعاد درب ضد سرقت دو لنگه: ۲۰۰ ×۲۲۰ سانتیمتر
  • استفاده از قفل باکیفیت و مقاوم. تفاوت قفل ضد سرقت با قفل معمولی در تعداد زبانه ها، جنس و پهنای زبانه قفل می باشد. جنس زبانه های قفل ضد سرقت از فولاد بوده و با حرکت کلید در داخل سیلندر قفل زبانه ها در جهات مختلف در داخل چهارچوب درب قرار می گیرند. همچنین می توان از انواع قفل دیجیتال ضد سرقت که دارای سیستم های هشدار هستند استفاده نمایید.
  • در ساخت چهارچوب درب ضد سرقت از ورق فلزی ۲ میلی متری استفاده شده است و کلیه قسمت های فلزی این درب ها توسط رنگ کوره ای، رنگ آمیزی شده است. دور تا دور چهار چوب درب از زوار پلاستیکی به منظور جلوگیری از ورود گرد و غبار و صدا به داخل ساختمان استفاده شده است. چهارچوب این دربها معمولا بصورت فلزی و رنگ شده می باشند. اما امکان خرید انواع چهارچوبی چوبی نیز امکان پذیر است.
  •  یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده در ضد سرقت، استراکچر داخلی آن می باشد. این بخش همان شاسی بوده، که تمام اجزای درب بر روی آن نصب می شود. تقریبا تمام استراکچر درب ضد سرقت  از ورق خم خورده ساخته می شود و برای محکم کردن بیشتر از قوطی آهنی استفاده می شود. چارچوب و اسکلت در ضدسرقت از ورق ۱/۵ میلی متری و لنگه درب از ورق ۱/۲۵ میلی متری ساخته می شوند. هر چقدر کیفیت استراکچر بالا باشد، به همان میزان امنیت درب بیشتر خواهد شد. 
  • رویه درب ضد سرقت از مهم ترین عوامل ایجاد زیبایی بصری در این درب ها می باشد. رویه ها باید از جنس های مقاوم و زیبا انتخاب شوند. زیباترین مدل رویه درب ضد سرقت، رویه درب چوبی می باشد. این رویه ها در مقابل رطوبت و نورخورشید بسیار مقاوم بوده و دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر روکش های درب هستند. عامل مهم دیگر در ایجاد زیبایی برای درب یراق آلات نصب شده بر روی در ضد سرقت است.
  • قيمت درب ضد سرقت

    یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید درب ضد سرقت، قیمت آن می باشد.قیمت درب ضد سرقت چینی معمولا از همه انواع درب کمتر است و به عنوان درب ضد سرقت ارزان، شناخته شده است.عوامل متعددی بر قیمت درب ضد سرقت تاثیر می گذارد.این عوامل عبارت اند از:یراق آلات به کار رفته در درب، جنس روکش و رویه درب،رنگ درب،ابعاد درب،نوع چهارچوب و....

    گران قیمت ترین و خاص ترین نوع روکش درب ، روکش شیشه ای است ، که معمولا مشتریانی که به دنبال خرید هایی خاص و منحصر به فرد هستند این نوع روکش را انتخاب می کنند.درب های ضد سرقت با روکش شیشه ای ، از ترکیب MDF و شیشه ضد سرقت تشکیل شده که حتی مشتریان می توانند با استفاده از چاپ سیلک رنگ زیر شیشه رو هم به طور





:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت"خرید درب ضد سرقت" فروش درب ضد سرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: